23948sdkhjf

Brandingkampagne lover godt

Speditører ser lysere på fremtiden.

For 12 måneder siden satte Danske Speditører gang i en kampagne og hjemmesiden www.blivspeditør.dk blev lanceret, der skal gøre unge mennesker interesserede i en fremtid som speditør. Lige nu er planlægningen af kampagnens fase to ved at gå i gang. 

Der arbejdes på at producere en række småfilm, der lægges på YouTube. Dertil kommer besøg på Handelsskoler og et højere aktivitetsniveau på de sociale medier.

Siden hjemmesiden www.blivspeditør.dk så dagens lys har Uddannelses- og relationschef i Danske Speditører, Jakob Størling, kunnet konstatere, at kampagnen ganske enkelt er blevet en succes.

- Der er mange trafik-tal fra kampagnen, der viser, hvor stor interessen er. For bare at nævne et par tal, kan jeg sige, at elevannoncerne på siden ”Ledige stillinger” har haft over 3.500 unikke visninger. Og siden starten har vi sammenlagt vist branchens fortræffeligheder for over 5.000 personer. Det lover godt for vores branches fremtid, fortæller Jakob Størling.

Danske Speditører tilbyder fortsat sine medlemsvirksomheder at profilere sig på siden www.blivspeditør.dk.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078