Følg fødslen af den nye Scania
Scania inviterer hele verden til at deltage i lanceringen af den nye Scania. Live streamingen finder sted d. 23. august. Det kræver blot en tilmelding på hjemmesiden www.scania.dk at deltage.
Og Scania garanterer, at det kan betale sig at tilmelde sig på hjemmesiden allerede nu. I den kommende periode, indtil lanceringen, vil der løbende bliver uploadet lidt godbidder om den nye generation af lastbiler.
Uanset hvor man befinder sig, vil man kunne følge med på Internettet, når den nye lastbil bliver lanceret.
- Scania ønsker at møde interessenterne der, hvor de opholder sig meget af tiden, nemlig på Internettet, fortæller Erik Ljungberg, chef for Scanias Corporate Relations afdeling i Sverige.
Stor satsning
- Denne lancering bliver Scanias største hidtil, og det bliver også vores største Internetsatsning nogensinde, fortsætter han.
Værten ved liveudsendelsen fra Paris bliver den britiske tv-vært Hayley McQueen, og seerne kan se frem til en dynamisk og spændende udsendelse med masser af detaljeret information om de mange nyheder, der følger med lanceringen af den nye generation af lastbiler.
Man vil bl.a. kunne opleve en reportage om, hvordan den nye Scania blev udviklet helt fra grunden.
Bedre bundlinie
Med fokus på bæredygtighed og online-teknologi vil Scania også præsentere et udvalg af serviceydelser, som skal være med til i endnu højere grad end hidtil at optimere kundernes bundlinje samt reducere de negative påvirkninger af miljøet.
- Vi har oplevet en enorm interesse og øget aktivitet på de sociale medier de senere år. Derfor vil vi også være meget synlige her. Vi ønsker at tilbyde interessenter muligheden for at dele dette mindeværdige event med venner, familie og bekendte, fortæller Staffan Ekengren, chef for Scanias Newsdesk-afdeling.