Scania kæmper om de kvikke hoveder
Scania vil tiltrække de bedste kandidater og lancerer nu en landsdækkende oplysningskampagne under navnet ’’Jobbet, der aldrig står stille’’. Med den håber Scania at blive mere synlig overfor potentielle medarbejdere.
- Tankerne bag ’’Jobbet, der aldrig står stille’’ er at vise Scania, som den attraktive arbejdsplads, den er, for potentielle medarbejdere. Den henvender sig både til de helt unge, som skal vælge fremtidig karriere og til erfarne medarbejdere.
Scania har i kampagnen valgt at gøre brug af tre medarbejdere, som alle er startet som mekanikerlærlinge og efterfølgende har gjort karriere hos Scania. Christina er i dag mekaniker med speciale inden for el i Århus, Mohammed er værkstedschef i Ishøj og Tom er salgskonsulent i Kolding. I små korte artikler, fortæller de deres historie om, hvordan de er kommet dertil, hvor de er i dag.
- Vi vil appellere til de gode kandidater ved hjælp af den gode historie, og dem har vi mange af, fortæller HR-direktør Janet Fransen.