23948sdkhjf

Nye "hanløver" ind i salgskampen

Lastbilmærket med løve-logoet på fronten udvider sælgerstaben.

MAN Truck & Bus Danmark melder om " travlhed i den danske transportbranche", og at MAN i øjeblikket øger sin markedsandel i et voksende marked.

Det giver travlhed i salgsafdelingen, og for at kunne betjene de mange kunder har MAN ansat nye salgskonsulenter i København og Midt- og Vestjylland. MAN har derudover ansat fire nye salgselever, der på sigt skal indgå i sælgerstaben.

Claus Hornuff ny salgskonsulent i København (Greve)

Med udgangspunkt fra MAN's hovedafdeling i Greve, samt fra autoriseret MAN servicepartner Jens Junker A/S i Hillerød, skal 48-årige Claus Hornuff (foto 1) være salgskontakt for MAN's kunder i dele af København samt i Nordsjælland.

Den nye sælger er oprindelig uddannet som agrarøkonom, men har arbejdet i først forsikringsbranchen og siden finansieringsbranchen, hvor fokus netop har været finansiering af bla. lastbiler.

Senest har han arbejdet som godschauffør og har derfor et godt kendskab til transportbranchens behov – både på produkt- og finansieringssiden.

Flemming Jensen ny salgskonsulent i Midt- og Vestjylland (Herning)

Fra salgskontoret hos MAN-servicepartneren DieselDok i Herning bliver Flemming Jensen (foto 2) salgskontakt for MAN's kunder i Midt- og Vestjylland.

Som 3. generation i en større midtjysk vognmandsforretning er den nye sælger bogstaveligt talt født ind i vognmandsbranchen. Han har desuden arbejdet 21 år i speditionsbranchen og i en årrække selv kørt som eksportchauffør på de europæiske landeveje - og har desuden arbejdet med indkøb af transportmateriel og service.

Løve-historien

I 1971 overtog MAN-koncernen Büssing Automobilwerke og dette selskabs fabrik i Salzgitter. MAN overtog både Büssings specielle teknologi med underfloor-motorer og Büssings logo, Braunschweigs løve, der siden har siddet solidt på frontgitteret hos alle MAN's erhvervskøretøjer./cw

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079