23948sdkhjf

SDS satser på egne talenter

Super Dæk Service satser på udvikling af ”supertalenter.”

Super Dæk Service satser på udvikling af ”supertalenter.”



Resultatet af en virksomheds succes kommer til udtryk, gennem de medarbejdere den består af. Sådan lyder erkendelsen fra Super Dæk Service, der nu er i fuld gang med at udvikle en talentgruppe i deres medarbejderstab.

Dæk- og værkstedsbranchen er i konstant forandring. Det sætter store krav om tilpasning og omstilling til aktørerne i branchen. Forandring i en organisation kræver udvikling af medarbejderstaben, og den udfordring har SDS taget op med deres nyeste initiativ ”Talentgruppen”., der løber af stablen netop i disse måneder, hedder det i en pressemeddelelse fra dækservice-kæden.

Talentgruppen udtages nu

I talentgruppen skal de engagerede medarbejdere i gennem et intensivt kursusforløb, samt have ekstra lektioner inden for organisationens tre bærende kulturværdier: hastighed, købmandsskab og kvalitet.

Talenterne får en nøje oplæring i vigtige emner som strategi, samarbejde, ledelse og high performance. Selve undervisningen varetages af SDS-ledelsen sammen med en række andre branchefolk fra erhvervslivet, ligesom flere virksomhedsbesøg også er på tapetet for de nye talenter.

Deltagerne i talentgruppen bliver desuden målt og vejet gennem hele forløbet, og der vil løbende være fokus på deres personlige udvikling.

SDS har en vision om at være branchens bedste, og derfor mener Adm. Direktør Jonas H. Pedersen nu, at han har fundet recepten på at nå det mål:

- Den gode kvalitet som vi kan tilbyde hos SDS afhænger altid af, hvor godt vi har klædt vores medarbejdere på til deres opgaver. Det er de mennesker, vi har ansat, der gør forskellen for os. Når vi har frafald og når vi jævnligt åbner nye afdelinger, så skal vores nye talenter ind og udfylde de rum, og det skal de rustes og motiveres til, siger Jonas H. Pedersen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.166