23948sdkhjf

- Alle skal føle sig som VIP

Hanne Nyboe er ny marketingschef i Aarhus Airport.

Aarhus Airport opruster på markedsføringssiden med ansættelsen af Hanne Nyboe som ny markedsføringschef.

Den 50-årige cand.oecon. har mere end 20 års erfaring inden for direkte kommunikation til forbrugere, senest som Country Marketing Director Denmark for grill-brandet Weber.

Nu skal hun stå i spidsen for at fyre op under kendskabet til Aarhus Airport, tiltrække nye målgrupper og bidrage til at føre lufthavnen gennem de kommende års vækstrejse, der skal intensivere udviklingen og tredoble passagertallet i lufthavnen til 1,5 mio. gæster.

- Hanne Nyboe kommer med en skarp kommerciel baggrund inden for konceptudvikling, strategi og branding. Hannes forretningsforståelse for at drive vækst via et hundrede procent afsæt i forbrugernes kendskab og adfærd skal være med til sætte og holde kursen i lufthavnens vækststrategi. Samtidig skal Hanne identificere og dyrke gæstepotentialet i lufthavnens optageområde, der strækker sig langt ud over Østjylland, siger administrerende direktør i Aarhus Airport, Peer H. Kristensen.

Hanne Nyboe:

- Jeg har fra sidelinjen fulgt med i lufthavnens udvikling og glædet mig over, at vi i Aarhus har en lufthavn så tæt på byen, som ikke bare præsenterer nye spændende destinationer, men også gør så meget ud af lækkerheds-parametrene. Jeg er helt oppe at flyve over, at jeg skal være med til at sætte Aarhus Airport på verdenskortet og udbrede budskabet om en lufthavn, hvor alle skal have følelsen af at være VIP, siger Aarhus Airports nye marketingschef. /anga.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156