23948sdkhjf

DSV XPress seksdobler på ti år

Succes skyldes evne til at kombinere transportformer, lyder det.

DSV XPress i Danmark har over de seneste ti år seksdoblet antallet af årlige forsendelser.

Det siger Morten Lisby, direktør for DSV XPress:

- Vi er vokset betragteligt over årene og er inde i en rivende udvikling. Den voksende e-handel spiller selvfølgelig en stor rolle i forhold til de stigende mængder kurerforsendelser, men jeg synes også, at vi har god succes med at differentiere os i forhold til de klassiske kurerselskaber, siger han og peger på, at det blandt andet er DSV’s globale størrelse og evne til at kombinere transportløsninger, der giver DSV XPress muligheden for at skille sig ud i markedet.

- DSV er meget mere end blå lastbiler, og det udnytter vores kunder med ’one-stop shopping’. Til forskel fra de klassiske kurerselskaber, har vi en helt unik mulighed for at se på tværs af de forskellige transportformer i DSV og finde gode alternative løsninger til vores eksisterende kurerprodukter, siger han. /anga.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.247