23948sdkhjf

Et nyt og yngre TIACA

Luftfragtorganisationen rebrander sig.

Den internationale luftfragtorganisation TIACA (The International Air Cargo Association), er ”klar til at omfavne forandringer”, som det lyder fra Sebastian Scholte, bestyrelsesformand i TIACA og topchef i den hollandske transportkoncern Jan de Rijk.

TIACA har netop rebrandet sig med nyt logo og ny grafisk profil for at understøtte organisationens nye vision, som er at støtte og forbinde alle led i den globale luftfragt-logistikkæde.

- Vores nye brandidentitet forbliver tro mod vores rødder, samtidig med at vi fremhæver vores nye fremadrettede mission, siger Sebastian Scholte og fortsætter:

- Rebrandingen af vores organisation går hånd i hånd med behovet for at appellere og yde støtte til en hurtigt udviklende globale luftfragtbranche. Vores nye vision og mission sender et signal om, at vi er klar til at omfavne den yngre demografi og forblive relevante i et erhvervslandskab, hvor deres behov, såvel som vores egne, hele tiden forandrer sig. /anga.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062